zondag 2 januari 2011

Happy New Year!

Gelukkig nieuwjaar allemaal! En een heel gelukkig en creatief jaar toegewenst.

Ik heb gisteren een heerlijk avondje thuis gehad, mét zelfgemaakte oliebollen. Maar vandaag heb ik heerlijk een middagje zitten knutselen. Het resultaat: een laatste Nieuwjaarskaartje. Zoals jullie misschien wel kunnen zien ben ik nog wel wat aan het worstelen met de juiste manier van fotograferen. Deze foto is in de avond gemaakt, met behulp van een daglichtlamp, maar dat is toch wel wat lastig qua licht. Ik ga het morgen nog eens fotograferen bij daglicht.

Genoeg over het fotograferen, hier is het kaartje:



Ik heb een afdrukje gebruikt van Magnolia, verder heb ik gebruik gemaakt van Papicolor papier, en nog wat los scrap-papier. De volgende Copic nummers heb ik gebruikt: V12-V15-V17-E000-E00-E11-W0-W1-B000-C4-C8R20-R46-E39-E57-E97-E99.

*UPDATE*
Ik heb vandaag het kaartje bij daglicht gefotografeerd. Qua kleuren vind ik hem behoorlijk overeenkomen, alleen de lichtinval en scherpte is volgens mij anders.



Bedankt voor het kijken en hopelijk tot de volgende keer!

Groetjes,
Olga

3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en het inkleuren gaat goed!!

    Nog de allerbeste wensen, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Daar ben ik weer...! Je fokt Maine Coons! We hebben er 4 rondlopen van Cattery Nova's Place en we zijn helemaal verslaafd aan die monsters!!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bea!

    Bedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad een Coontje rondlopen thuis. Ze is nu ruim een jaar en ik ben druk bezig vanalles te ontdekken over fokken. Nestjes heeft ze nog niet gehad, maar het staat wel op de planning voor 2011. Jij fokt ook Maine Coons?

    Groetjes,
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen